Perşembe, Şubat 11, 2010

Tatlı Tatilin Sonu :(

Eveeet,maalesef bir tatilin daha sonuna geldim seyirci..çok üzgünüm,hiç gitmek istemiyorum evimden ama bir yola başkoyduk ya artık,gitmek gerek!yol yine çağırıyor işte,dersler,okul,ödev,sınav ıvır zıvır vs yani  yeni bir koşuşturmaca beni bekliyor bahar yarıyılında..Yarın gece evimde son gecem..uzun bir süre daha buralarda yokum (yaklaşık iki ay).Nisanda bir kaç günlüğüne yine kaçar gelirim inşallah bir aksilik olmazsa.Okulda olduğum süre zarfında blogumla ilgilenebilcek miyim bilmiyorum açıkcası,çünkü derslerden,ödevlerden ve bi sürü saçma işten vakit kalmıyor bu işlere.. şimdiden veda etmek istemiyorum,son ana kadar yazmak istiyorum aslında birkaç gündür de pek bişi yapmadım ama bir şeyler yazmaya değer..burada olmayı seviyorum,beni birilerinin takip etmesinden,okumasından mutlu oluyorum,benim için sanki sırdaş ya da öyle bi şey oldu burda beni takip edip ,okuyanlar..Herkese teşekkür ederim,ilginiz ve yorumlarınız için.. :)

2 yorum:

  1. Adagio In C Minor'ı dinlerken yazını okumak çok hüzünlü oldu :( İnşallah bloguna zaman ayırabilirsin ;)

    YanıtlaSil
  2. Yanni'yi severim.yazıma fon müziği olması da hoşuma gitti,seni hüzünlendirmiş olsa da :P
    güzel yorumun ve dileğin için teşekkür ederim,bende ilgilenmeyi çok istiyorum ama oraya gidince bir blogum oldugunu inan unutuyorum,kısmet artık.. :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails