Perşembe, Şubat 04, 2010

Barış'ın Evi

   Bugünlerde buradan çok fazla ölüm haberi verdim (bir tane daha hazırlıyorum) ya da yazdım gibi geliyor ama şubat ayının maalesef böyle bir anlamı var benim için;sevdiğim,değer verdiğim yakınımdaki ya da uzağımdaki pek çok insan hayatını şubat ayında kaybetti ne garip tesadüftür ki!Onlardan biri de Barış MANÇO'dur..bizim dönemin,bizden öncekilerin ve hatta bizden çok sonrakilerin bile hayatına dahil olmuş,müziğiyle,sanatçı kimliğiyle,arkasında bıraktıklarıyla eminim ki tüm bu kuşakların saygısını ve sevgisini kazanmış çok değerli bir sanatçıydı o..
Hepimizin hayatına,çocukluğunda veya gençliğinde illa ki bir şarkısıyla girip bir iz,bir anı bırakmıştır,hayatında.Benim de bıraktı elbette,hiç unutmadığım,ilk nerde duyduğumu hiç hatırlamadığım ama yıllar sonra yeniden duyduğum da "Aaa!ben bunu bi yerden hatırlıyorum?"dediğim bir şarkı; "Halhal"..dinlediğimde hala o günleri hatırlarım ve tatlı bir mutluluk sarar ruhumu :)
 1 şubat onun 11.ölüm yıldönümüydü..huzur içinde yatsın..ben de ondan bahsetmek istedim burada.ve geçen sene yıllardır merak ettiğim ama bir türlü görme şansı bulamadığım Moda'da ki evini tesadüfen bulunca,hemen makinamı kapıp çektiğim,evinin resimlerini bir "anma" olarak burada yayınlamak istedim.belki  benim gibi başka merak edenler de vardır :)

Barış Manço.. Moda, 81300  İSTANBUL...


2 yorum:

  1. Barış Manço'nun yeri bambaşkaydı ya. Doldurulmuyor işte böyle insanlar...
    Allah gani gani rahmet eylesin.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails