Pazar, Şubat 07, 2010

Sevgili günlük..

Yorgunum günlük..nasıl anlatsam bu yorgunluğu bilmiyorum.Ait olmam gereken yere ait değilmiş gibi hissediyorum kendimi.Burası,orası ya da başka bir yer hiç fark etmeyecek sanki nerede olduğum.Bir şeyler eksik, ama ne?Cevaplarını bir türlü bulamadığım sorular zihnimde bir yarış halinde bir ileri,bir geri aynı sularda kulaç atmaya devam ediyor hala..Hayatın felsefesi,akış şekli,dokunulmazlığı,kontrolsüzlüğü ona üstün gelme çabasını boşa çıkarıyor hep,o kendi bildiğini okuyor!Acaba o satırlarda yazan ve yaratıcısını hiç hayalkırıklığına uğratmayan gerçek ne?Bilmediğimiz ne var ya da anlamadığımız ne ki çok uzağındayız gerçeğin?...

Hayat ne taraftan akıyor?..

2 yorum:

  1. Zaman dursa şu an ve birşey yapmasam, düşünmesem istiyorum bende... Sınavlar ve yapılması gerekenleri düşündükçe bir ağırlık çöküyor üstüme, hiçbirşey yapmak istemiyorum :( Ya da bir boşlukta gibiyim... Bende de durum karışık, seni de anlıyorum.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails