Salı, Şubat 16, 2010

Bİr veda Yazısı

2010 Vancouver kış olimpiyatları 12 Şubatta başladı.Benim bu olimpiyalarda en çok ilgimi çeken alan "Buz Pateni"..yıllardır takip ederim bu yarışmaları ancak son iki yıldır okul dolayısıyla pek takip edemiyorum.
geçmiş yıllarda büyük başarılar yakalamış,kendisine hayran oldugum birkaç sporcu var ancak çoğu şimdi bu sporu bırakmış durumda,artık yarışmıyor antrenörlüklük yapıyorlar..
Buz pateninde en sevdiğim sporcu ve gerek artistik gerek teknik anlamda çok başarılı olan Rus, Evgeni PLUSHENKO'dur.Benim gibi bu spora meraklı olanlar onu hemen tanıyacaktır :) Ancak şimdi sizlere Evgeni'den değil ondan daha önce buz pistlerinin starı olan bir isimden bahsedeceğim ki Evgeni de artistik anlamda bu sporcudan çok etkilenmiştir.

    1998 Nagano kış olimpiyatlarında üçüncü olan bu sporcu ; Fransız Philippe CANDELORO.
 Sanırım bu olimpiyatlarda kariyerinin en iyi derecesini yapmıştı.O yarışmada birinci olamamıştı ama bizim gönüllerimizin birincisiydi! :) İşte bi önceki yazımda onun Nagano'da üçünlüğü elde ettiği serbest program videosunu paylaşmak istemiştim ama masaüstü bilgisayarımın aziziliğine uğramıştım;bilgisayardaki  sorunu çözdüm ama bu seferde videoyu yüklemeyi başaramadım :( bu yüzden o  videoyu yayınlayamıyorum bu işi çözene kadar.. "şimdilik" bu son yazımla sizlere veda ediyorum bir süreliğine..

kendinize iyi bakın,hoşçakalın sevgili okurlar..

3 yorum:

  1. Sen de kendine çok iyi bak :)
    Yine bekleriz ;)

    YanıtlaSil
  2. ah Philippe ah:)) şov harikası adam tek kelimeyle esetik bi adam ama ikinci sırada benim için marina ve gwendal vardı ki bence buz pateni çiftlerle daha güzel:)

    YanıtlaSil
  3. Evet onlarsız yarışma yarışma olmazdı,hey gidi günler heeyy... :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails