Pazar, Şubat 07, 2010

JOHNNY DEPP ,PRATES OF THE CARIBBEAN:ON STRANGER TIDES

Profilime göz atanlar bilir,koyu bir J.Depp hayranıyım.Yıllardır zevkle [ göz zevki dahil :)) ] ilgiyle,merakla takip ederim,tüm filmlerini izledim ve izlemeye devam ediyorum.En azından bu kadar sevdiğim adam hakkında bir yazı olsun yazayım istedim ve bir haber vermek istiyorum,Karaip Korsanları filminin meraklılarına duyrulur,ilk film "Siyah İncinin Laneti" ikincisi "Ölü Adamın Sandığı" ve sonuncu "Dünyanın Sonu" adıyla gösterime giren serinin 4.filmi geliyor!Seri 3. filmde son bulmuş gibiydi ama devamının geleceğine de dair bir kapı aralamıştı.ve şimdi bu aralıktan yeni film sızıyor:PRATES OF THE CARIBBEAN:ON STRANGER TIDES..
Film hakkında ilginizi çekebileceğini düşündüğüm bir kaç şeyden bahsetmek istiyorum;filmin yönetmeni bu son filmde değişmiş,daha önceki filmleri çeken Gore Verbinski yerine yönetmen koltuğuna bu kez mükizal tutkunu Rob Marshall oturuyor.Filmin senaryosu ise adına uygun orjinal bir senaryo yerine doğrudan bir roman kahramanı uyarlaması şeklinde düşünülmüş(Tim Powers'ın ünlü korsan kahramanı On stranger Tides)..Bu filmde Orlanda Bloom ve Keira Knightley'i göremicez çok şükür! :)

Son bir bilgi, bu yaz Hawaii Adalarında çekimlerine başlanacak olan film,mayıs 2011'de beyazperdeye gelecek..
Umarım öyle olur :)

1 yorum:

  1. Ben bekliyorum 4. filmi ama Johhny Depp için değil Orlando Bloom için dermişim :) Şaka bir yana, oyuncuların da etkisi var mutlaka ama film güzel. Zaten Johnny Depp' in hal ve tavırları yetiyor gülümsemek için :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails