Perşembe, Şubat 04, 2010

Bırakın düşünmeyi,bırakınca düşmüyor!

Saat sabahın dördü seyirci..bu saatte seyreden biri varsa tabi!yine uyku tutmadı işte...üstelik sabah erkenden kalkıp halletmem gereken işlerim var!..ne olacak benim bu halim?uyku düzenim fena halde bozuktu,tatil de üstüne tuz biber oldu..yattığım kalktığım saati bilmez oldum.bu uykusuzluğun bana tek faydası,bloguma saf bir bünyeyle hakim olma çabasıdır!..yatağa yatınca aklıma blogla ilgili bi sürü tuhaf fikir ya da yazma konusu geliyor,durum böyle olunca da madem uyuyamıyorum bari kalkıp şu bloğuma bakayım diyorum ve hemen hemen her seferinde de yazacak bir şeyler buluyorum ama ben artık sağlıklı bir şekilde uyumak istiyorum! :(
Aslında  şimdi güzel bir şiir yazabilsem şuraya ne iyi olurdu..ya da üşenmesem kitaplardan birini seçip,oradan güzel bir şiir yazıversem..diyorum ama yok yapamicam,çok üşendim kalkıp bi şiir kitabı almaya hatta vallahi yazmaya bile üşendim.. :)

                               "sonra düşünmekten vazgeçersin.
                                 aklın alır başını gider.." 

Düşünmek istemem şimdi..siz de düşünmeyin!bırakın zihninizi özgürlüğün tadını çıkarsın,bilinçaltı,bilinçüstü  ne varsa birbirine karışsın..uyuyun!rüyalarınız olsun nur topu gibi..
iyi sabahlar.

2 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails