Cuma, Şubat 12, 2010

Bilgisayar,sayamazsa ben sayarım!

Bu son yazım mı olacak bilmiyorum,gitmeden bir şeyler yazmaya karar verdim ya,bunun arkasında durmalıyım :) Aslında amacım buraya bir video ekleyip,biraz bundan bahsetmekti ancak, kahrolası masaüstü bilgisayarımı açmayı başaramadım!Monitöründen bi türlü  hayat belirtisi gelmedi oysa o canım bilmem kaçlık kablo kendisine elektrik iletebiliyor ama bizimki saolsun "yok abi,ben almicam canım bu gece aydınlanmak,çalışmak istemiyor" dercesine inatla açılmadı ve  bu inat gece yarısı bu cansız varlıkla kavgaya tutuşmama sebep oldu.Onun inadı benimkinden daha inat çıktı ve sonuç olarak bende o kasada yüklü olan videomu sizlerle paylaşamadım..sanırım ekran kartının arasına para sıkıştı!neyse..şimdilik bu kadar,şu video işini halledebilirsem,bir yazı daha yazabilirim sanırım..
Bekleyin,pek yakında..

2 yorum:

  1. Canını sıkma. Hiçbirşey nedensiz değildir, yada her işte bir hayır vardır ;)

    YanıtlaSil
  2. :) bilmiyorum bu işte bir hayır var mı?bilgisayardaki sorunu hallettim ancak bu seferde videoyu blogda yayınlamayı beceremedim ve ben o yazıyı yayınlamayı çoookk istiyorum yaa o kadar özendim! :P
    bu konuda yardımlarınızı bekliyorum...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails