Pazartesi, Ağustos 31, 2009

İnsanlar bu blogları niye yapıyor yahu?!

bak işte bunu da anlamadım seyirci!niye anlamıyorum yaa,ben aptal mıyım?!biri geliyor aşk hayatından,yataktaki fantazilerinden,sevgilisini ya da onun gibi bişeysini nasıl götürdügünden,tenhada nasıl sıkıştırdığından,özel hayatının aslnda kimseyi ama kimseyi ilgilendirmeyen en ücra köşelerinden rahatça bahsediyor ve ne hikmetse bunlar da baya iyi pirim yapıyo blog aleminde?!sonra biri geliyor o konuda bu konuda ahkam kesiyor,ona buna döşüyor,tamam abi yap,döşe seni bir nebze anlarım;biri geliyor egosunun nasılda tavan yaptıgından,kendini ne kadar da sevdiginden bahsedip,tanıdıgı tanımadıgı insanlara bunu ispat yoluna gidiyor herrrr türlüü!...başka biri geliyor,ona buna akıl veriyo insan ilişkileri,kadın erkek ilişkileri ve daha nice ilişki hakkında..yahu kardeşim bu kendini ispat kaygısı,bu içini dökme,boşaltma,arındırma,saga sola reklam yapma kaygısı nedir?!tamam,belki böyle rahatlıyosundur ne bileyim egonu yükseltiyosundur,veya kendini böyle tatmin ediyosundur,mutlu olmaya rahatlamaya çalışıyosundur da biraz abartıyor olabilirmisin acaba bunları yaparken?!isteyen okusun,istmeyen okumasın tabi..bu da beni ilgilendirmez o da ayrı ama işte ben bu blog mantıgını,işlevini anlayamadım abi..bir blog bu amaçlar için mi açılır yoksa her türlü amaca hizmet mi eder,tamam bu bir günlük adı üstünde herkes canının istedigini yazar-da....bu mudur?yok abi ben anlamıyorum!

2 yorum:

  1. Her insanın içini dökmeye ihtiyacı vardır ve bazı insanların yanında her konuyu konuşabilecekleri, dertleşebilecekleri dostları olmuyor. Onlar da mecburen blog gibi yerlerde içini döküyor. Çok fazla yadırgamıyorum, ama dediğin gibi insanın dostuna bile anlatamayacağı konuları bloglarına yazanlar var. Açıkçası bunun kabul edilebilir bir tarafı yok bence ama yazanlara da karşı çıkmıyorum ve çoğu zaman da okuyorum.

    Az önce "Kaç ben var,benden içeri..?" konulu bir mim aldım. Hemen yazmaya başladım ve farkında olmadan özelime girdiğimi fark ettim ve yayınlamadım. Fikirler, görüşler, düşünceler... bence bir blog için yeterli. Bu konuda da sana katılıyorum ve eminim ki blog yazarlarının %90'ı da aynı fikirdedir.

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim.dedigim gibi bazı şeyleri anlarım ama her şeyi degil..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails