Pazar, Ağustos 30, 2009

FINDIKLI BİR PAZAR GÜNÜ

Merhaba sayın seyirci,sıkıcı bir pazar gününden sesleniyorum size..ramazan dolayısıyla zaten kapalıyız,bir de günlerden pazar olunca  hayat hepten off moduna geçiyor buralarda kardeşim!.naaptın bugün abi?hiç!şöyle ki saat bir de kalktım kahvaltısız bir güne..sonraa efendime söyleyeyim evin içinde dolandım durdum öle boş boş.sonra biraz bir şeyler okudum,notlar aldım.yattım yuvarlandım aman yarabbi o da ne?zaman bir türlü geçmiyor!kardeşim yıllardır su gibi geçip giden,arkasından koşturmak için perişan olduğumuz,yitirdiğimize acıdığımız ,üzüldügümüz onca kayıp zaman ekranda kayıp giden oyuncu adları gibi öleeee melül melül geçerken,sanki bu aralar o durmaz zaman durdu ve ne olduysa oldu...dogal olarak hayat da tabi!ya da en azından bana öyle geliyor..ya da benim hayatımda şu aralar bir durağanlık var bana bu yüzden zaman durmuş gibi geliyor?!anlamadım kuzum..benim gitmem gerek seyirci..niye diye sorma!zira buralarda fındık mevsimidir,toplamadır,kurutmadır,seçmedir kaldırıp bi daha toplamadır ve işler seni bekler buralarda bir çocuğun kardeşini beklemesi gibi!amma şiirsel ve duygusal oldu :)
yani sözün özü seyirci işim var,fındık işi..gidip onlarla kucaklaşmak,tarihin seyrine başka bir yorum katmak,fındıgın seyahatine ben de katkıda bulunmak zorundayım..hepinize fındıklı mamülleri iyi tüketmeler diliyorum,afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails