Pazar, Ağustos 23, 2009

NOKTÜRN YAZISI:SisLerin içiNde RastGele bUluşuYoruz..





"Ellerim senden ötelere uzanır,seni yakalayamam bir türlü...."


Ne güzel bir gece yine sislerin ötesinden çıkıp gelen..bir şey vaad eden ama ne olduğu bilinmeyen karanlık perde,perdelerin en güzeli;gece..binbir hayatın arka planında kalan pek çok şeyin gizli saklı kaldıgı anların canlandıgı bu simsiyah perdede bir rol de bana verdiler..ben bu rolü en iyi şekilde oynamak için elimden geleni yapıyordum.tamam oscarlık bir oyun sergileyemedim ama "en iyi yardımcı kadın oyuncu" ödülünü hak ettiğime inanmıştım ki,bu trajikomik oyunun bilmem kaçıncı perdesinde, bambaşka bir rol için yazıldığımı gördüm bu gece;ben sislerin ötesinden uzağa uzanmak istedikçe senarist ve dublörler her şeyi alt üst edebiliyorlardı işte böyle!..en yakın,sana en uzak olabiliyor bir anda.perdeler alkışlar için kapanırken kimin kimden rol çaldıgına bakmaksızın gece aydınlığa kavuşuyor ve belki başkalaşan bu role uyum sağlamak için çok sancı çekiliyor..hepinize iyi seyirler..

1 yorum:

  1. bu oyunu hakkıyla oynayıp sahneden çekileceğiz arkadaşım ama gece,gece; o devam edecek...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails