Çarşamba, Ağustos 19, 2009

EYLÜL'e doğru..

iştee bir eylül ayına daha girmek üzereyiz..eylül ayı demek sonbaharla birlikte gelen telaş,okul,sınav,kayıt,harç,kitap,defter vb. şeyler demek..birçoğumuzun aklına ilk etapta bunlar geliyordur eminim :) ama benim için bir manası daha var;doğum günüm!Eee yaş yavaş yavaş kemale erdi be sayın seyirciler!..geldik gidiyoruz yani!zaman ne kadar da çabuk geçti yahu?..ve biraz da boşa geçti be seyirci!...
kısa ama güzel bir istanbul seyrüseferinden sonra evimdeyim;aklımda eylül..güzel,serin,sarı,huysuz ve tatlı eylül..şimdi kitap okumak zamanı..şimdi geçmişi geleceğe kavuşturmak zamanı..şimdi biraz umut zamanı..artık usulca eylül zamanı..yeniden doğmak;yeni olmak zamanı..ve biraz da şiir zamanı..

eylüle kayan bir yıldızım,
ayakları yere basmayan haylaz bir yaprak.
savrulup durdum bunca zaman
aradığım sadece bir sığınak..

2 yorum:

  1. Eylül deyince aklıma ne okul, ne kitap, ne de sınav geldi açıkçası :) Aklıma ilk gelen nedendir bilmiyorum ama "hüzün". Belki biten yaz ayı, belki dökülen yapraklar, belki biten yaz aşkları, ... nedendir bilmiyorum ama hüzün geliyor işte aklıma. Oyna en çok sevdiğim mevsimdir sonbahar (ve kış).
    Bu arada doğum günün kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  2. sonbaharı bende çok severim.ee ne de olsa dogduğum ay!sonbahar,eylül deyince aslında benim de aklıma hep hüzün gelir ama bu sefer hüznü hatırlamak istemedim galiba :)
    teşekkür ederim..

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails