Cumartesi, Ağustos 22, 2009

blogumun bir ödülü var :)



Eveet,benim henüz taze acemi eseri blogum bir ödüle layık görüldü efendim..beni bu ödüle layık gören "bevren"e teşekkür etmek istiyorum.bevrenin güzel bloguna http://bevren.com adresinden ulaşabilirsiniz.bu ödül olayı insanı çok fena gaza getiriyor ve mutlu ediyor birilerinin seni takip ettiğini,okudugunu,begendigini bilmek güzel..

Bu ödülü kazananların yapması gerekenler ise şöyle:

1) Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2) Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3) Ödülün logosunu yayınlayın
4) 7 yaratıcı blogeri ödüllendirin
5) Bu 7 bloğun linklerini yayınlayın
6) Ödellendirdiklerinizi bundan haberdar edin
7) Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.


sanırım ben de 7 bloger yazamayacagım buralarda henüz yeni olduğum için zaten çok fazla takip etme şansım olmuyor ama begendiğim bir iki blog var memnuniyetle onlarla bu ödülü paylaşmak isterim :)

Neslihanın çikolata fabrikası http://neslihanincikolatafabrikasi.blogspot.com/
Bevrenin günlüğü http://bevren.com

Vee,sıra geldi hakkımdaki 7 ilginç maddeye;

1- Sanırım şuan hakkımdaki en ilginç şey o kadar seneden sonra ikinci kez üniversitede okuyor olmam.yani bu yaşta bir üniversite öğrencisiyim..bu arada öyle açıkögretim falan değil haa! :)

2- İlhan İrem'e aşk denebilecek kadar büyük bir tutkuyla bağlıyım.

3- Takıntılı biriyim garip takıntılarım var ama sanırım en en ilginci bazı tatları karışıtırıp yiyememek.örn.;sütlaç sevmem çünkü sütle pirinci aynı tencerenin içinde düşünmeme beynim izin vermiyor!

4- Tıpkı bevren arkadaşım gibi ben de çok acayip önyargılıyımdır.Tam da onun anlattıgı gibi ilk görüşte tepki! :)

5- Hepsini okumaya ayıracak vaktim olmasa da deli gibi kitap,dergi vb şeyleri alma,onlara ne olursa olsun sahip olmak gibi bir deliliğim vardır.

6- Bu biraz kadınca bir şey;yazın ayak tırnaklarıma oje sürmeden dolaşmaktan nefret ederim!

7- Çok unutkanım o kadar ki bazen sağıma dönsem solumdakini unutuyorum ve bu unutkanlıkla bu okulu nasıl okuyacağımı çok düşünüyordum ama şimdilik fena gitmiyor.

İşte böyle..





1 yorum:

  1. Ben de teşekkür ederim :)

    Bu arada kitap hastalığı bende de var. Okuyacak zaman bulamasam da her gördüğüm kitabı almak istiyorum.
    Sütlaçtan da nefret ediyorum. Olaya süt ve pirinç şeklinde bakmadım hiç ama sevemedim işte :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails