Pazar, Temmuz 04, 2010

Bugün burada garip bir his var..

Bugün burada ne var bilmiyorum.garip bir his dedim,şu dedim bu dedim tanım bulamadım,bir türlü adını koyamadım...bir boşluk var ama neden?pek çok nedenden ötürü tabi ki..havalar da bir garip gidiyor bugünlerde,açsa desem açmıyor,yağsa desem yağmıyor,benim gibi ne olduğunu ne yaptığını bilmez bir halde gününü deviriyor..
Ben yine bu havalarda sarhoş olurum içmeden!beklerim bir şeyleri gelmez..ne beklediğimi de bilmem ya çoğunluk,içimden ölmek gelir onun da zamanı gelmez!..
Okurum,yazarım,söylerim,söylemem,ağlarım,gülerim,dinlerim,dinlenirim ama bir türlü yorgunluğum bitmez..Yemyeşil bir memleketin en tatlı köşesinde,bir çay bahçesinde pineklerim eşle dostla..kendime yakıştırmışım bu hissizliği çıkarıp atamıyorum bir türlü üzerimden,hep aynı giysilere sarınmam da bu yüzden belki,bana yakışanın,alıştığımın dışındakileri yapmamak!işte gelmişle geçmişin kısa özeti...
Hayalkırıklılarının sonu gelmeyecek mi?hayalleri bu kadar çabuk kırılacak malzemeden mi yapıyorum ki habire tuzla buz oluyor?..
Bir film bulup izlemek istiyorum,bana kendimi unutturacak kadar dehşetli!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails