Çarşamba, Haziran 30, 2010

DOMBIRA:Türk dünyasından bir ezgi

Bir türkolog adayı olarak görev bilip,Nogay Türklerine ait bu güzel şarkıyı sizlerle paylaşmak istedim.Ben çok beğeniyorum umarım siz de seversiniz :)

meraklıları için sözleri de şöyle :


Kara kıs avulumga kelgende
Kültüldegen kar yerge tüsgende
Dombıramdı alarman
Yürek sazım çalarman
Kaygırgandı eş aytbam

Dombıra sazım estgen ataylar
Manesine es bergen anaylar
Estgenine oy berip
Yüreklerge ses berip
Köz yastı kızganmaslar

Nogaydın kaygı sansız kününde
Batirler yuklamagan kününde
Yüreklerin kötergen
Sogıslarda küş bergen
Köptü körgen Dombıra…




2 yorum:

  1. kendi söylediğin şarkı mı? onu neden koymadın??

    YanıtlaSil
  2. hayır benim şarkı değil bunu seneye söylicez.çok sevdim bu şarkıyı..benimkini de koyarım bi ara :P

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails