Perşembe, Temmuz 08, 2010

3.Göz ve Giovanni Ribisi

Hani bana kendimi unutturacak türden bir gerilim filmi izlemek istiyordum ya,nihayet dün gece bir tane izledim : 3.Göz. Filmin konusu kısaca şöyle;"Annie Wilson (Cate Blanchett) geleceği görebilen bir önseziye sahiptir. Kasabada üç oğluyla yaşayan Annie, medyumluk yaparak geçinmeye çalışır. Polisler boğularak öldürülen bir kadın cesedi bulduklarında Annie, cinayet ve cinayeti işleyen kişi hakkında görüntüler görmeye başlar. Cinayeti çözebilecek tek kişi Annie olduğu için katilinde muhtemel hedefi olur." ve ilginç olaylar birbirini takip eder işte..Filmi beğendim ama ben en çok oyunculara takıldım,başrolleri  Cate Blanchett,Keanu Reeves paylaşıyorlar.Ama her ikisinden de etkileyici bir isim var ki ben niye daha önce keşfetmemişim dedirtti bana;
Giovanni Ribisi..Ben zaten bir filmin asıl kahramanlarından çok ,arka plandaki kararterleri,antikahranmanları severim!Onu görünce de böyle oldu ve  "Ben bu adamı nerden tanıyorum yaa?!" sorusunu sormaya başladım kendime,ardından nette küçük bir araştırma yaptm ve pek çok filmde ya da dizide görmüş olabileceğimi anladım [Kusursuz Yabancı,Er Ryan'ı Kurtarmak,Halk Düşmanları,My name is Earl...gibi]..
Kendisinden çok etkilendiğimi ve hatta kendisine aşık olduğumu itiraf etmek zorundayım! :)
Gerek babasının cinsel istismarına mazur kalan bir adamı canlandırmakta gösterdiği performansla,gerekse yüzündeki o saf ifadeyle benim kalbimi çalmayı başardı!
Kendisinin artık sıkı bir takipçisiyim,hayatıma hoş geldin Giovanni  :))

2 yorum:

  1. tahmin ettiğim çocukmuş yaw earl de çook salaktı farketmemem normalmiş filmi merak ettim ama epey

    YanıtlaSil
  2. :) bence filmi görmelisin

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails