Çarşamba, Haziran 30, 2010

MİM

Sevgili Zeynep(dijital günlük) tarafından mimlenmişim,kendisine teşşekkür ederim :) sözü fazla uzatmadan hemen mimlemeye ve soruları cevaplamaya başlayayım:
neslihanın çikolata fabrikası
apaganthus
dijital günlük


1. Hangi işleri yarım bırakırsın yada bıraktığın neler var?
 ohooo neleri yarım bırakmadım ki!sıkılırsam bırakırım,üzülürsem bırakırım,canım isterse ya da istemezse bırakırım..


2. Yakın zamanda kaybettiğin biri var mı?

kaybettiğim bir kaç insan var hayatımda mihenk taşı gibi duran ama yakın zamanda kaybettiğim kimse yok çok şükür ki ve artık sevdiklerimi kaybetmekten çok korkuyorum.

3. En ağır bulduğun, sana dokunan bir yemek var mı?

bilmem bi sürü var aslına şimdi aklıma pek gelmez..ama koyun etini sevmem kokusuna katlanamıyorum!


4. Cinsellik ve aşk anlamında unutamadığın biri var mı?


aşk..unutamadığım?yok,unutulması gereken herkesi unuttum,unuturum :)

5. Çocukken sevdiğin çizgi filmler?

 amaan bizim çocukluğumuzda öyle şimdiki gibi çok fazla alternatif yoktu sevilecek,bikaç bişey vardı işte,heidi,sihirli bi kız adı neydi unuttum şeker kız mı ne..ama galiba bende Red Kit'i çok severdim haa bi de favorim tazmanya canavarıydı!kendisinin  hala hayranıyım süper bi karakter :) 

6. Blogger'a ne zaman kayıt oldun? Kim vesile oldu? Nereden duydun? 

valla ne zaman kayıt oldum bilmiyorum ama yaklaşık bir sene oldu.ve buna bulaşmamın tüm suçlusu sevgili arkadaşım nes'dir :) (  neslihanın çikolata fabrikası )

7. Çok paran oldu neler yaparsın?  

çok şey yapardım yazmaya kalksam burası yetmez..ahh ahh...


 

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails