Çarşamba, Haziran 23, 2010

KİTAP KULÜBÜ

Merhaba sevgili okurlar,
düşündüm de sanırım blogum yakında bir yılını dolduracak..bir yıl içinde pek de gelişme kaydedemeyen bloğumu ben de pek besledim diyemem ama yine de elimden geleni yaptım,okuyan,takip eden herkese şimdiden teşekkür ederim.. :)

Bu yazıda kankalarımın ben yokken organize ettiği [bu yüzden çok kıskandım :) ] bir etkinlikten bahsetmek istiyorum;sevgili dostlarım bir kitap kulübü kurmuşlar..her ay üyelerden biri grup başkanı olup,bir kitap belirliyor ve herkes bu kitabı okuduktan sonra bir haftasonu toplanıp kitap ve yazarı hakkındaki yorumlarını düşüncelerini bildiriyorlar..ben ilk toplantıya boynu bükük bir seyirci olarak katılmıştım.tabi bu bana çok koydu :) bu ay ki kitabı {Yusuf Atılgan-Aylak Adam }bende okudum ve dünkü toplantıya aktif ama maalesef misafir olarak [çünkü burda kalıcı değilim :( ] katıldım.Bu toplantıdan o kadar zevk aldım ki bir sonraki toplantıyı iple çekiyorum..kitap okuyan insanlar için inanılmaz zevkli bir şey bu etkinlik.neden daha önce düşünmedik neden yıllar önce yapmadık diye hayıflanmadım desem yalan olur..bir kitap hakkında on küsür kişinin bir araya gelip tartışması,yorumlar yapması belki senin baktıgın çerçeveden değil de başka bir çerçeveden bakmasına hayran kalmak ya da şaşırmak,eleştirmek,düşünmek,bir cümle üzerinden tartışmak..kitap okumak kadar tatlı ve zevkli bir şeydi.Bu organizasyonu gerçeleştiren ilk adımı atan canım arkadaşım Nesli'ye teşekkür eder kendisini tebrik ederim o kadar insanı bir araya getirmeyi başardığı için :)

Bir daha ki okuma gününde buluşmak dileğiyle..

4 yorum:

  1. Kanka seni aramızda görmek bizi de mutlu etti...Yazık ki ben de bir süre sonra ayrılmak zorunda kalıcam...Ama her dönüşte dostlara katılmak da keyifli olur:((

    YanıtlaSil
  2. evet haklısın o da ayrı bir tad olur..umarım biz gelene kadar bırakmazlar :)

    YanıtlaSil
  3. Kitap Kulübü organizasyonunuz ve toplantılarınız için sizleri tebrik ederim. Eminim çok keyif alacağınız bir etkinlik olacaktır.

    Bende benzer bir organizasyon olan Thyke Kitap kulübünde (www.thyke.com) on yıldır bir fiil görev alıyor ve okumalarımıza devam ediyoruz.

    Tanıştığım insanların, öğrendiğim yeniliklerin sayısını hesaplamaktan yorgun düştüm artık.

    Bizim biraz da yılların verdiği birikim ve tecrübeden olsa gerek etkinliklerimizi bir adım daha ileri götürerek yazarları da davet ettiğimiz toplantılarımız oluyor. Sizlere de -acizane -tavsiye eder; her türlü yardım ve bağlantı için yazılarınızı takip eden bir bozgun odası sakini olduğunu not etmenizi isterim.

    Her şey okuyunca güzel; paylaşınca anlamlı...

    YanıtlaSil
  4. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim.çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails