Perşembe, Ocak 28, 2010

merhaba koridor

merhaba...uzun zaman olmuş buralara uğramayalı.beni hala okuyan merak eden takip eden birileri var mı acaba?!bilenler bilir,yine tatildeyim,evimdeyim.belki biraz unuttuğum bloğumla ilgilenirim diyordum ki bu düşüncemi bile unutmuşum!dostlarım olmasaydı bir blogum oldugunu hatırlamayacaktım sanırım!..
evet,sabah körü vakit..uyku tutmadı.klasik durum.akabinde kendimle aramda şöyle bi sohbet gelişti:
-ne yapmalı?dedim
-zınk!!!heeyyy benim bir bloğum vardı! dedi..
-ne yazıcam ki allah aşkına bu saatte?
-hmmm..bilmem yaz ya işte bişiler herkes ne yazıo!vakit geçer,belki uykun gelir ona buna bakarken..dedi.
-tamam.dedim.zaten bilgisayarın da şarjı bitmek üzere bi iki bişey yaziimm,merhaba hoşbuldum mekanı baya bi boş buldum gibi!..
-pöhh!evet neden olmasın,bu saatte de espiritüelligin zirvede yani,dedi..
-tamam,tamam!.yazdım bitti işte..yazmadım tembellik edip sıcak yatagımdan kalkmadım demem,dedim...
sohbet böylece sona erdi.evet şarj çok az kaldı,kapatmam gerek seyirci..iyi sabahlar.

4 yorum:

  1. hoşbuldum,teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldiiiinnnn :)
    Uzun süre takip ettim blogunu ama bir hareket göremeyince artık blogunla ilgilenmediğini düşünmüştüm.
    Neyse geldin işte. Seni tekrar görmek güzel :)

    YanıtlaSil
  3. hoşbulduk.takip etmene sevindim.uzun süre ilgilenemedim vaktim olmadı bi türlü,tatildeyim şimdi o yüzden vakit ayırmaya çalışıyorum.
    çok teşekkür ederim,seni görmek de güzel :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails