Cuma, Ocak 29, 2010

Benim Adım Orman...

Benim Adım Orman,Şebnem Ferah'ın yeni albümü.dinlemeye yeni fırsatım oldu.tipik bir şebo albümü.insanın içine işleyen bir şeyler var yine bu albümde de hele o "Yalnız" şarkısı yok mu...eridim bittim resmen :)
kimse böyle yalnız olamaz hakketen.. "Benim Adım Orman" da beni adıyla büyüledi..masal gibi bir şeyler çağrıştırıyor bana..ve diğerleri..yorum yapmak bana biraz saçma geliyor sonuçta herkesin bir beğenisi var,ben kendi beğenimi kısaca dile getirmek istedim,hepsinden bahsetmenin anlamı yok merak eden dinlesin :P
çok tatlı,çok hoş bir albüm..şarkıyı dinlemek isteyenler için ekledim..




2 yorum:

  1. Yalnız şarkısı çok hoş gerçekten. Ayrıca albümünün kapağı da çok güzel, beğendim. Henüz tüm albümü dinleme fırsatım olmadı ama Şebnem Ferah'sa mutlaka güzeldir :))

    YanıtlaSil
  2. evet kapakta çok güzel..şebo da çok tatlı albüm de güzel :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails