Pazar, Ocak 31, 2010

bu da böYLE bir şey oldu

bir iki gündür uzak durdugum bloguma bir şeyler yazmak için uğraşıyorum abi,yazıklarım bi türlü yayınlanmıyor habire hata verip duruyo blog,yani uzun yazıları kısaltamıyorum,başka ayarlar var yapamıyorum sinir oldum.e böyle olunca da içimdeki heves de kaybolup gitti...şimdi de yazacak bir şey bulamıyorum.aslında "aklı kendine yetmeyen insanların,kalkıp başkalarına akıl vermeleri" konusunda brifing tarzı bir yazı yazabilirim ama valla hiç havamda degilim,çok sıkıcı!
tatilde günler nasıl geçiyo diye düşünüyorum,özeleştiri yapmaya çalışıyorum kendime;naaptın abi?kaç gündür ne okudun ne yazdın,bunu mu planladın?hani osmanlıca çalışacaktın nooldu abi? falan  tarzında sorular soruyorum..yanıt verebiliyor musun peki diye sormayın!tek yanıtım "abii yaa üff!her gece osmanlıca okuyorum iştee daa nolsuun?!"oluyor ama okumak yetmiyor işte seyirci ahh ahh sen bu konuyu bir bilsen!..daha neler okuyup,yazıp,çalışmam gerekiyor bir bilseniz!ama ben tatildeyim..sanki hiç bitmicek bu tatil!offf şimdiden içim sıkıldı!..
ee peki napayım?..hani bi şarkı vardı "üretmeliyim!..üretmeliyim!.."falan gibi sözleri vardı sanırım,Bulutsuzluk Özlemi'nin miydi ne?evet ya noldu bu bulutsuzluk özlemine?nicedir dinlemiyorum,ilgilenmiyorum..üretiyolar mı acaba?! neyse... ben üretmeliyim,bilgi üretmeliyim,bilgi çoğaltmalıyım,bire bin katmalıyım ama TATİLDEYİM! :) kısa bir tatil dolasıyla kapalıyız,lütfen aracınızı tükkanın önüne park etmeyin!..
iyi geceler seyirci...

2 yorum:

  1. Birşeyler üretmek için sıkıntıya girdiğin sürece o işten birşey çıkmaz. En iyisi rahat olacaksın ;) Zorunlulukları boşver, önce kendini rahatlat ondan sonra gerisi kendiliğinden gelir.

    Bu arada iki yazında da birşey dikkatimi çekti. Sadece tatilde olduğun sürece mi yazıyorsun? Yani tatil bitince gene yok mu olacaksın?

    YanıtlaSil
  2. evet aynen öyle bak bir rahatladım neler çıktı!osmanlıcaya kadar vardırdım işi :P

    aslında tatildeyken çok fazla vaktim oluyor,düşünmek için,yazmak içim..tatil dışında da zaman ayırmaya çalışıyorum ama gerçekten zor oluyor,ilgilenemiyorum.ama bu sefer vakit ayırmayı planlıyorum dönünce,umarım planladıgım gibi olur. :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails