Cuma, Ağustos 05, 2011

Teoman

Dün bir yerlerden kulağıma çalınmıştı,Teoman müziği bırakmış galiba dediler..Bugünkü gazetede okuduğum haber işte bu kulaktan dolma bilgiyi doğruladı.Niyeyse hiç şaşırmadım,sanki beklenen bir şeymiş gibi..Belki birkaç sene önce çıkan paparazzi dedikodularından ötürüdür; yazdılar ki Teo artık müziği bırakacakmış,İstanbuldan ayrılıp  memleketi Giresuna,doğduğu köye yerleşecekmiş!İşte bu habere sevinmiştim :) Teomana buralarda yolda sokaklarda rastlama ihtimali çok hoşuma gitmişti :)..Tabi böyle bir şey olmadı,o yoluna devam etti.Bu sene yeni bir albüm yaptı,henüz şarkılarını tam olarak dinlemesem de biliyordum ki o zaten iyisini yapmıştı,dinlemek için aceleye gerek yoktu,azar azar dinlemek lazımdı..Bu albümde dinlediğim bir iki şarkıda fark ettim ki daha önceki albümde alarm vermeye başlayan sesi, artık iyice yorulmuş,bozulmuş olduğunu belli ediyordu.Belki çok iddialı bir sesi yoktu ama o şarkıları yeterdi,o yazardı biz dinlerdik..İlk gençliğimizin asiliğimizin,isyanlarımızın,aşklarımızın,kayıplarımızın,yalnızlığımızın sözcüsü olmuştu,hele bir de "Gönülçelen" i yapmıştı ya!..o bile yeterdi..hayatımın belki en karanlık dönemini aydınlatmış,bir kitabı müzikle yeniden yazmış,acılarımı hafifletmişti..Sanki ölmüş gibi yazmışım ama gerçekten tuşlara böyle indi kelimeler..Teomanı beğenmeyenler,sevmeyenler elbette vardır,ben seviyorum ve onda kendime ait bir şeyler buldum hep tıpkı aşkım İlhan İrem gibi...
Bıraktıysan,bıraktığın gibi kalsın her şey.Bazen bırakıp gitmek en iyisidir..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails