Pazar, Ağustos 22, 2010

Yapacak çok şey var ve yapacak hiçbir şey yok!

Böyle bir muamma...biliyorum yapacak çok şeyim var;hiçbir şey yapmazsam en basitinden temizlik yapmam gerek ama içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor işte!odamın ortasında öylece durdum,kendisini seyre daldım:alınacak tozlar,değişecek örtüler,düzene girecek kitaplar vs..hepsi durmuş öylece bana bakıyor!bir an bir galeyana geldi bünyem hadi kalk yapalım şu işi dedi ama o galeyanın gelmesiyle gitmesi bir oldu;-püüfff yapamam canım istemiyor bırak dağınık kalsın!hayatım bunca dağınık,geçmişin tozlarıyla bunca kaplıyken odam dağınık ve tozlu olmuş ne fark eder!dedim ve odadan ayrılıp salonun ve sonrada balkonun yolunu tuttum...tembellik istiyor canım,kurabiye yemek kahve içmek istiyor,hayatımı temizlemek,hafızamı hani bi film vardı ya oradaki gibi sildirmek istiyor,yeniden başlamak istiyor korkusuzca.. ama olmuyor işte,bıraktım dağınık kalsın her şey,pes ettim artık,kabullendim,ben kaybettim siz kazandınız işte!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails