Pazartesi, Ağustos 09, 2010

Kendimi tam da böyle hissediyorum :)

Havalar çok sıcak malumunuz..hareket etmek istemiyorum artık; en çok sevidiğim şeylerden biri olan denize gitmeye bile üşenir oldum!bu sıcakta plaj yoluna düşmek o kadar zor geliyor ki..evde miskin miskin oturmayı tercih eder bir durumdayım tıpkı bu sevimli kedi gibi :) bende tıpkı bu kedicik gibi olmicak bi yere kendimi bırakıp kol bi yerde kafa bi yerde yatıp tembellik ediyorum bikaç gündür..ama bi yandan da;-kalk denize git,bak ramazan geldi daha gidemezsin diyor içimden bir ses ama ben o sesi "içimden gelen binlerce ses "gibi bastırıyorum!ben ona inat,o bana inat cebelleşip duruyoruz bu sıcak ağustos gününde..evde bir odadan diğerine bile gitmeye üşenir oldum.bu sıcaklar beni mahvetti anlayacağınız.. Allahtan acil bir çözüm bekliyoruz bu sıcaklar için :P

Not:Foto mynetten alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails