Cumartesi, Temmuz 25, 2009

YENİ HAYAT

bugünlerde yeni hayat diye adlandırdığım başlangıcın birinci senesi dolmak üzere..kendime yeni bir yol çizmek,yeni bir hayat yaratmak için başladıgım mücadelenin birinci yılı..bir şeyleri artık değiştirmeye karar verip benden yaşça oldukça küçük genç beyinlerle yarışıp,üniversite sınavı denen o illet sınava yenide girmeye karar vermiştim.vee sonuç;2008 ağustosunda bu zorlu sınavı bir kere daha kazanmıştım!şimdi bu yaşta, yine bir üniversite öğrencisiyim..işte benim yeni başlangıcım..umarım her şey daha güzel olur..

2 yorum:

  1. birşeyleri değiştirmeye karar vermek ve bunun için bir adım atabilmek gerçekten cesaret ister. ama şu da unutulmamalıdır ki geçmişi asla silemezsiz, ancak kabullenebilirsin. ağaç kökleriyle yaşar derler, seni sen yapan da geçmişindir.
    tekrar yeni bir yol çizmek istemeyeceğin bir hayat yaşarsın umarım. yada yeni bir yol çizme gücüne sahip olduğun bir hayat :)

    YanıtlaSil
  2. benim de tek temennim bu:"tekrar yeni bir yol çizmek,başka bir yeni hayat yaratmaya çalışmak zorunda kalmamak.."
    çok teşekkür ederim degerli yorumun için :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails