Perşembe, Mart 16, 2017

vaayy be! son yazıdan bu yana ellenmeyen sellenmeyen dokunulmayan yani hatırlanmayan bu blogcağıza bakmayalı nerdeyse dört sene olmuş öyle bir geçmiş ki bu 4 sene bu blogcağızın adını adresini kendisini kullanmayı unutacak kadar :D bir merak doğrultusunda nedendir bilmem aklıma gelen bu terk edilmiş viraneyi hatırladım ve birkaç bişi yazayım dedim.son yazımı 2013 yılında yazmışım,tuhaf ki o yıllarda oldukça meşguldüm aslında ama yine birşeyler yapmışım yazmışım.aradan 4 sene geçmiş hayat beni alıp başka yerlere götürmüş, sular başka mecralara doğru akmış.. evet, hayat tuhaf elbet, şimdi bambaşka bir şehirde hunharca kalabalığın hır gürün harala huralanın içinde,çamaşır makinesinde yıkanan çamaşırlar gibi döne döne bir fasit daireye vurup duruyorum.vurmanın neticesi bir sersemlik hasıl oluyor elbet bünyede ama zaman öyle hızlı akıp geçiyor ki o etkiyi bile anlayamıyorsun.hayatımda değişmeyen şeyler de var mesala o kadar gezegen çıktı astroloji türü çıktı ama benim burcum hiç değişmedi!:D hala bir başağım (burada değişime olan beklenti var belirteyim :P) annem beni nasıl doğurmuşsa nokta atışı mübarek ne burcum ne yükselenim değişti,ne batı ne doğu astrolojisinde hep aynı.. ayyhhh nerden geldiysem astrolojiye!..yaa bi blog yazarı olup dünyayı kurtacaktım ben be! ama ona bile üşendim haha..hadi kalın sağlıcakla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails