Salı, Eylül 21, 2010

2 2-0 9

Bugün benim doğum günüm.
"babamın öldüğü yaşta"değilim henüz ama babamsız başka bir yaştayım.."sizin hiç babanız öldü mü?" demiş şair ve devam etmiş "benim bir kere öldü kör oldum/yıkadılar aldılar götürdüler/babamdan ummazdım bunu kör oldum"...bende ummazdım babamdan bunu..benim de bir kere öldü babam ve ölüş o ölüş!..Kör olmadım ama ben,aksine daha iyi görür oldu gözlerim her yaş dönümlerinde bir yaş daha büyüdükçe..İnsanlar gördüm,insanlar tanıdım.Yalanlar gördüm,yalanlar tanıdım..Kimsesizligimden vuruldum ya bir kere vurulmadan,kırılmadan büyüyemez oldum..Ne hayattı benim ki be!Buraya kadar çok gördüm çok geçirdim göya..artık yanılmam dediğimde tam da yanılgıların en büyüğünü yaşadım,bu doğrudur dediğimde meğer en yanlış olanı seçtim!Kör olmadan büyüdüm işte böyle..bir yaş daha büyüdüm,"ben" oldum neye uğradığımı bilemeden..Anneme sorsanız iyi ki oldum,babama soramıyoruz malum..kime sormak  isterseniz buyurun sorun ama ben oldum bir kere ve bir yaş daha yaşlanıyorum; iyi ki doğdum! :(

Not:Kendi doğum gününü,kendi blogundan böyle bi edebiyat yaparak kutlayan ilk blog yazarı olarak kendimi tebrik ediyorum,tamam! :)

4 yorum:

  1. İyi ki doğmuşsun :)
    Kaç yaşına girdin bilmiyorum ama emin ol her yaşın güzelliği bir başkadır.
    Nice mutlu senelere ;)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim.yaa öyle çok büyük bir yaşa girmedim ya da bana öyle gelio :P ama yaşlanıyoruz sonuçta ..

    sana da şimdiden nice mutlu seneler :)

    YanıtlaSil
  3. Yanılgısız yeni ve güzel bir yaş diliyorum kankaaa:)

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim can dostum :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails