Salı, Mayıs 18, 2010

Taflan Tadı

Bir pencere açılıyor ve
içeri giriyor binbir türlü kanatlanmış zerrecik
kuşların su içtiği yerdeyim
kimselerin fark etmediği..
Belki bugün gelir beklediğim.
Orada işte bak uzaktan parıldıyor aydınlık sana
Nereden bileceksin kuşların ne için çırpındığını
mavi sonsuzlugunda gök kubbenin

Bilinmez tabi ama bir sır degil bu.
Benim bilmediğim bir şey senin bildiğini sandığın her şey
"Sır" kadar güzel..

Bir sırrım var bugün sana verecek.
yanımda getirdiğim dünle birlikte
paylaşmayı bilemediğim anların
Taflan rutubetinde..

3 yorum:

  1. Ben de bugün ilk kez taflan reçeli yedim, hiç yememiş olmasam aramazdım ama taflan da öyle bir yemiş değil mi zaten...Rutubetli şehrimizde denize karşı bir sabah kahvaltısı yaptım, bu güzel şiirle de ortak bir anı oluşturdu..Taflan reçeli:)

    YanıtlaSil
  2. "sır" kadar güzel, olmuş...keyifle okudum...

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim Neslihancım,çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails