Pazar, Ağustos 30, 2009

Üstümde tuhaf bir yük var!...

Evet seyirci,üstümde tuhaf bir yük var...bir şeylerin ağırlığı var üzerimde ama ne oldugunu hala çözemedim?..tatilin bitip hızlı ve yorucu bir temponun yeniden başlayacak olması mı,evimden,ailemden ayrılacak olmam mı,yoksa biraz daha yaşlanıyor olmam mı bilemiyorum..ama bir yük var işte belki de ramazanın getirdiği uyuşukluk halidir kim bilir?.yahu kardeşim ben aslında boş boş oturmak istemedim ki!ne güzel bir sürü kitap okuyacaktım,ders çalışacaktım vs. ama yok yani yapamıyorum,olmuyor!biri bana büyü mü yaptı nedir Aaa!bir de şu blogu açtım üzerinde çalışırım;vay efendim edebiyattan döktürecektim aman da kendi yazıtlarımı pardon yapıtlarımı ortaya koyacaktım..pööhh!ortaya koya koya kardeşim,iftar sofrasındaki iftariyelikleri koydum!!ayıptır söylemesi nerdeyse"her güne bir tatlı "şeysine girdim.yani kendime ölee bi amaç belirlemiş gibi oldum kendiliğinden ve böylece ortaya ancak; tavukgöğsü,irmik tatlısı,bilmukabil sütlü irmik tatlısı gibi {övünmek gibi olmasın:) }nefis tatlar koydum işte senin anlayacağın...bu da böyle bir durum işte..üstüne üstlük bu akşam ne oldu dersin seyirci?!iftardan sonra;arkadaşlarla sürekli takıldığımız  biricik mekanımız olan millet bahçemizde çay içmeye gittik efendim..daha oturduk-oturmadık derken şşaaaappppıırrttt!!diye bir sesle irkildim!ne oldu dersiniz?!bahçedeki ağaçlara tünemiş ve karanlıkta seçilmeyen,haddini bilmez bir kuş tarafından gafil avlanmak suretiyle hayvanatın pisliğini üzerimde buluverdim!!yaniii olacak iş miydi şimdi allaaseen?!bir de benim şansımadır muhtelif aralıklarla bu olay benim "üstüme-başıma" sürekli ceryan etmektedir nasıl oluyorsa onca kişi içinde??!arkadaşlar sağolsunlar beni şanstır yok efendim kısmettir falan gibi saçmalıklarla teskin etmeye çalıştılar da olayın şokunu atlamam fazla uzun sürmedi.dedim ya zaten alışığım ama oraya gitmekten beni bu tür olaylar hiçbir zaman caydıramamıştır,caydıramayacaktır :)) işte böyleee seyirci...bir pazar gününün de böylece sonuna geldik.yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkür eder,iyi geceler dilerim.

4 yorum:

  1. Tatil günlerinde oluşan miskinlik sana özel değil üzülme. Bütün bir yıl tatil hayali kurarsın, yapacaklarını planlarsın ama o an geldiğinde hiçbirşey yapmak istemezsin. Ben de 5 günlük tatilimde 550 sayfalık bir kitap bitirecektim. Hatta üstüne bir de 300 sayfalık başka bir kitaba başlayacaktım. Ama noldu. 100 sayfa :)

    YanıtlaSil
  2. haklı olabilirsin,aynı durumdayız yani?..peki kuş olayına ne dersin?! :D bu da mı tatilin derinlik sarhoşlugu? :))

    YanıtlaSil
  3. bir şeyden ne kadar çok kaçarsan o da seni o kadar kovalar. olumlu düşün her şey kendiliğinden güzel bir şekilde gerçekleşir. eminim o kadar kişinin içinde bu kuş olayına senin kadar takan yoktur:) yani onların başına gelse senin kadar üzülmezler.

    YanıtlaSil
  4. yok ben üzülmüyorum sinirleniyorum!ölee aman bu akşam da olcak die düşünmemiştim ama ne biliimm geldi beni buldu işte!neyse.. :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails